20 günlük bebegim var günde 3 4 kez anca emiyor oda 5 dakika sonra birdaha almıyor kıyameti koparıyor bende takviye mama + sağıp sütümü veriyorum böyle besleyip büyüten varmı çok korkuyorum doymaycak buyemicek diye ama asla pes etmiyorum emzirmekten ilk günler daha kötüydü biraz daha aştık şimdi