Bebğim 13 aylık hala yenidoğan gibi emiyor, bence yeni doğanlar bile bu kadar emmiyordur. Oda kucakta felan da emmiyor yatacam öyle üzerime çıkıyor yüzüstü emiyor, çok garip emmesi. Ne biberın tuttu ne emzik yemek bile doğru düzgün yemiyor, uykusu geliyor emiyor saati buluyor tam uyuyor, kalkıyorum başlıyor ağlmay, sar başa tekrar🤦🏻♀️ meme vermeden asla ne uyuyor ne de susuyor, gece zaten yanımda yatıyor nasıl çözecem ben bu işi kızlar yaa 🥺