Gamze40gamze Arkadaşlar ben spiral taktırdım 1 seneyi geçti ama her ay adetim 13 14 gün sürüyor 10.cu günden sonra namazımızı kılabilirmiyim özür sayılırmı birtane din hocası vardı galiba onu etiketleyebilirmisiniz ben bilmiyorum da
ikiprensannesi53_ Gamze40gamze evet kilabilirsin 10 günden sonra Hanefi misin ben Hanefi mezhebi için söyledim çünkü
Alparslan2206 Gamze40gamze benimde öncesinde lekelenmem oluyo 4-5 gün 6 gün de adetim sürünce hocaya sordum 10. Günden itibaren leken gelsede her vakit abdest alıp namazını kıl demişti 10 günden sonrası özür oluyomuş Mesela ikindin oldun 10.gün ikindin abdestlenip kılabilirsin her vakitte tazele ama
yenianne01 Gamze40gamze 10 gündn sonra özür isterse Bildiğiniz kanama olsun…Benim kızımda 6 ay gebeliğimde kanama yaşadım hergün hemde ama namazımı kıldım özre giriyor çünkü