kiz23 portakal suyu ekleyin öğünlerinin yanına iştah açıyor denendi onaylandı. Ben oğlumun(9 aylık) tüm öğünlerini mutlaka içecekle veriyorum ya kefir ya ayran ya portakal mandalina suyu gibi. Tüm tabağını bitiriyor. Hatta içeceklerini hep aynı bardakla verin onu görünce bile heyecanlanıp ağzını açacaktır eminim 🥰 ben oioi nin silikon bardağına koyup çay kaşığı ile içiriyorum. Kaşıkla içimemin sebebi de ağzına hep kaşık geldiği için yemek istemediğinde aynı kaşıkla bazen yemeklerini de veriyorum içecek sanıyor, yemek kaşıkları renkli çünkü 🤭🤭🤭
Bir de bazen önününe yiyebileceği kıvamda besinleri koyun parmak besin olabilir, avuç içi kadar köfte olabilir, cımbız tutuş varsa makarna, omlet parçaları, pankek gibi. Siz de kendinize aynı tabağı hazırlayıp karşısına geçip yiyin. Bir gün yemez iki gün yemez ama sizin yediğinizi görünce yiyecektir. Çatal kaşık kullanmayın ama ona nasıl sunuyorsanız siz de öyle yiyeceksiniz.