QueenMommm ay aynı benimki böyle seylere çok cekinir. Biz iki sene önce bu eve taşındık kirası cok uygundu 1100 lira 2+1 odalar fayansa benzeyen eski parkelerdendi salon başka parke davlumbaz yağdan gözükmüyor yapis yapış duvarlar pembe o boyanın altında mavi boya evdeki giderler tıkanmış ev kokuyor leş gibi(sonradan farkettik) adam demiş evi veririm size ama hiçbir masraf yapmam eve istediğinizi yapın ama kiradan düşmem. Ben hiç istemedim burayı eşim istedi diye cok uygun diye tamam dedim iki odaya parke bütün eve boya bütün odalara yeni korniş tüm prizler mutfak banyo duş çeşmeleri ve gider boruları hepsini biz değiştirdik adam birinden duymuş parke yaptırdığımızi bu ay 500 lira eksik verin bari demis 🤣🤣