Utanmayın tabiki sormanız lazım çünkü başka nereye kime soracaksınız ki. Bence mutlaka doktora görünün. Annemde de varmış öyle birşey 25 senedir var hala bir işlem yaptırmadı ama afedersiniz taharet alırken elime geliyor diyordu, kadınlarla aralarında konuşurken duymuştum. En son doğum yaptıktan sonra oluşmuş doktora sormuş doktor da demiş sonra gel yakalım o yarayı. Bir de ben hamileyken bi ara devlet hastanesine gitmiştim kadın doğuma, orda kadınlar konuşuyordu yara yaktırmaya geldik diye. Yani ufak bir işlem. Ama tabiki sizinki başka bişey de olabilir veya da hiçbişey olmayabilir size öyle gelmiş olabilir. İşte cevabını da mutlaka doktora görünerek öğrenebilirsiniz :)) geçmiş olsun