Yeni_annis Ecenur0 Benimkide ayniydi .Bi ara yürumeye cesaret etti düştü çok ağladı sonra emeklemeye devam etti .Sevdigi oyuncağı elime alıp bana doğru gel gel yaptım .Zamanla korkusunu yendi şimdi 17 aylık evin içinde koşuyor
Deletedmom_98 Ecenur0 sevdiği bir besin var mı Benimki dondurma sevdasına yürüdü mesela Dondurma yiyorduk eşim bir koltukta ben bir koltukta Eşim tadına baktırdı Sonra gel ben vereyim diye uzattım dondurmayı İlk o zaman yürüdü Ondan sonra da hep yürüdü zaten
Enesinannesiii Ecenur0 Benim oğlumda aynı 15 aylık her yere tutunara yürüyor sevdiği birşeyi uzatinca da adimlıyor ama sonrasında emeklemeye devam ediyor bu 2 3 aydır böyle korkuyormu üşeniyormu çözemedim
Ecenur0 Enesinannesiii korkuyor kesin benim oğlum da öyle elini tutuyorum yürüyor inan sadece tutuyor bazen elimi bırakıyorum gidiyor