ispanaklipogaca oğlum 38.haftafa 34 haftaya uyumlu doğdu. Zaten bir anda öğreniyorlar. Kısa süreli tutuyor demişsiniz. Normal. Uzanma ve tutma için 5.ayı bekleyin. Bence çokta heves etmeyin oğlum şuan 6 ay 12 günlük. Sinirlenince saçıma başıma yapışıyor. Tutmuyor diye üzülüyordum şuan saçımdan ayıramıyorum. Gözlerimin alt kısmı falan hep çizik. Tırnaklarını kestiğimiz halde. Yüzümüzden saçımızdan nerden tutarsa yakalıyor çenemi ısırmaya çalışıyor. Yakaladığı yeri de bırakmıyor. Saçımı başımı yoluyor eşimin sakalını falan yoluyor 😅😂😂😂 ve ben 3. 4.ayda çok üzülüyordum tutmuyor oyuncak vs diye. Oyun hakımızda kule var. Tutmuyor dediğim oğlım şuan tekmeleyip falan kendini ileri onu geri itiyor. Kendini yan çeviriyor onu iterek falan. Mahvoldum. Dönmüyor diyordum çok üzülüyordum. 4.ayda sağ sol başladı sonra 4.5 aylık yüzsüztü dönmeye başladı. 5te yüzüstü çok rahat dönüyordu. 5.ayda Çaktırmadan geride dönüyordu ama niyeyse bakınca falan dönmüyordu 😂 şuan tamamen dönüyor. Hatta tek bırakamıyorum. Ve sırt üstü dönmede 1 önceki gün dönmezken gece uykusundan uyandı ben bezini üstünü değiştim odasında salona perde açmaya gittim bir geldim çocuğum yok 😂😂😂 örtüyü falan üstüne sarmış dönerken ve olan olay 1 dk falan sürüyor. 5 6 tur dönmüş.
İşin özü ne yapmıyor diye üzüldüysem şuan yapmadığı zamanları özlüyorum. O yüzden şuanın tadını çıkarın hiç takılmayın🩵