balbebekannesi__ sezer beye biz götürüyorduk evet efendi biri fakat ben memnun kalmadım. Doktorun bir anneyi rahatlacak şeyler konuşması bence önemli husus sezer bey hep arada konuşmalar yapıyordu bize ve bebeğimi hatırlamıyordu bir doktorun bebeği hatırlayıp geçmişini bilmesi önemli