emineaybars En iyi mama hangisi acaba aptamil diyende yok smilac diyende normal de emziriyorum ama günde bir kez mama vermeyi düşünüyorum üç buçuk aylığız kilomuz 5750 normal mi ?
Ikrazumra19 emineaybars bende aptamil veriyorum canim cokta memnunum 17 aylik hala geceleri veriyorum hem tok tutuyor hem bagisilik guclu hemde kilosu guzel
13seda emineaybars En iyi mama çocuktan çocuğa değişiyor canım mesela bana herkes aptamil önerdi kullandım çocuk hazmedemiyor kabızlık var ve kakasında koku oluyor bebelac elsa önerdi doktor birde onu deneyeceğim
Azra_kuzusu emineaybars kilosunun iyi olup olmadığını bence sizde biliyorsunuz. Ha bilmiyorsanız İnternetten persentil hesaplayın. Kendi başınıza mama vermeye nasıl karar veriyorsunuz anlamıyorum.
Rumuz emineaybars kilosu iyi sanki canım istersen bi süre daha bekle gözlemle benim minnoşum dotmak bilmeyen br çıcuk olduğundan meme artı mama gidiyorum bende, ilkönce hipp combiotik kullandım ama tok tutuculuğu az ama iyi mana Allah var şimdi. Şuan bebelac gold kullanıyorum memnunuz 🤗
emineaybars Azra_kuzusu mama veriyorum demedim düşünüyorum dedim araştırıyorum tabiki doktorumuza da danışacağım . Buradaki annelerin düşüncelerinide güvendiğim için sormak istedim.
emineaybars Rumuz teşekkür ederim benim oğlumda göğüs ucum olmadığından slıkonla emiyor mesela görümcemın oglu meme de baya kalıyor benim oğlum ne onun kadar sık emıyor ne de meme de fazla kalıyor o yüzden zaten acaba da kaldım versem mi diye
Bmelis24 Rumuz bende bebelac gold aldım memnun musunuz kilo aldırdı mı bende hem anne sütü hem mama veriyorum ama kilomuz az olduğu için
Rumuz emineaybars Bende uzunca bi süre silikon kullanmıştım. Çocuğunu en iyi bilen sensin canım içinden nasıl geliyorsa öyle yap annelik hisleri yanıltmaz
Zmnl19 emineaybars ben aptamil denedim gaz yapti similac denedim son son kusturdu cok smdi sma dayiz cok memnunum ztn 6 ayliksa 3 aylikkenden sma kullaniorum
ozlemguzel ben kızıma hep aptamil kullandım çok da memnun kaldım. mamanın içeriği çok önemli, bazı anneler kilo alsın yeter gözüyle bakıyor ama anne sütüne yakın olan mama var, olmayan var, şeker içerin var, tüm bunlara dikkat etmek lazım
Rumuz Bmelis24 kof bi kilo aldırmadı anne sütüyle nasıl gittiyse kilosu bundada ay ı şekilde oldu. Gerçekten memnunum
Keremozaninannesi emineaybars oğlumda 3 aylıkken 6200-6300 civariydı dr gayet iyi demişti sizinkide normal gibi duruyor aylık aldığı kilo ve dogum kilosuda önemli tabiki
sbldmr123 Aptamil bence en iyisi anne sütüne yakınlık olarak. Doktor önerisiyle başlamıştık 2 çocuğuma da onu verdim