Canyavrum
Bunu başkasına yazmıştım sizede atayım ❤️
13-14 ayına kadar çok iyiydi. 3 ana öğün 2 ara öğün mutlaka yerdi. Şuan aralarda bir şey yrmek istemiyor ama yine vermeye çalışıyorum. Ama kısaca yazayım
Kahvaltı : omlet, zeytin, domates, peynir , içecek olarak sıcak suya pekmez katıyorum çay yerine içiyor
Tabi gün gün bu çeşitler değişebiliyor, bazen domates yemiyor bazen sadece yumurtayı yiyor. Bazen patates kızartıyorum gibi, mesela bugün tavada basit börek yaptım, bazı günler patatesli yumurta yapıyorum .
Öğle : genelde 1 tas çorba içiriyorum ( tarhana mercimek ayran sevdikleri )
Akşam : Pirinç ya da bulgur pilavı, dolma biber, balık çok seviyor, patetes yemeği, tavuk, bazen yeşil mercimek.
Ispanak pırasa karnabahar da 3-4 kaşık anca alır seve seve hiç yemiyor sebzeleri.
Bizde kaz meşhurdur mesela seve seve yiyor 😅
Aralarda da eline elma veririm, mandalina yer, yoğurt yer bazen. Waffle yapıyorum sadece hamurunu yiyor. Varsa kek poğaca veriyorum eline. Portakal suyu sıkıyorum. Bunlarla geçiştiriyoruz ara öğünleri.
Mutlaka her yemek ya da çorbasına et suyu atıyorum kendi yaptığımız