kocaeliden Kırmızı ete dokunamıyorum ama çoçuklarıma vitaminini kazandırmak istiyorum neler yapabilirim sizce
Minel-inannesi kocaeliden babasi yapsin 🤷 bende elleyemem hayvanlari pisiremem yememde. Esim yapar kizimla yerler😊 ananesi porsiyonluk kofteler felan hazirlar dondurucuda durur.
Aslicamm kocaeliden yakinlarinizdan destek alabilir misiniz mesela babasından. Bir de pişmiş halde dokunabiliyo musunuz kasaptan kesilmiş ya da kiyma halinde alsanız babası pişirse soğuyunca porsiyonlayip buzluğa atıp öğünlerde çıkarsanız ya da anneniz kayinvalidenizden kardeşinizden rica etseniz pişirme işini
livanurvealpinannesi61 kocaeliden bende pırasa asla sevmem pişirmezdim ama çocuklarıma yapıyorum söz konusu çocuk olunca yapıyorum
Sienna kocaeliden dokunmada rahatsız oluyorsanız yakınlarınızdan pişirmesını rıca edebılırsınız yada kasaptan kus bası kesılmesını kıymayı ekstra 100 gr ayııp posetlemesını ısteyenılırsınız bıraz fazla ucret odersınız adamında gonlu olsun dıye bazıları anlayıslıdır eldıvenle dırek tencereye atıp pısırebılırsınız zamanla alısırsınız yada porsıyonladıgınız kıymayı dırek posetten tencereye aktarırsınız yanı bellıkı bır tramvası kalmış sızde tedavısını gorebılırsınız kırmızı et cok onemlı bır besın aslında
kocaeliden Minel-inannesi kokusuda rahatsız ediyor ama yapmam gerekiyor kendimi sıkmam gerekiyor sanırım başka çaresi yok
kocaeliden Sienna kokusuna dahi dayanamıyorum inanın çok kötü bi his benim için ve bunu çoğu insana hem inandıramıyorum hem anlatamıyorum
Minel-inannesi kocaeliden pisirirken 2kat maske arasina kolonyali mendil koyabilirsiniz. Maskeye mentol, nane, kekik yagi damlatabilirsiniz🤷 dedigim gibi bizim evde o islere babasi bakiyo, pişirip yedirip agzini yuzunu yikayip veriyo bana🤣
kocaeliden Aslicamm ailem uzak ta başka ilde kayınvalidem yürüme mesafesinde ama her zaman nasıl derim bilmiyorum
livanurvealpinannesi61 kocaeliden aynı olsa da yaparım çocuğuma kim gelip et balık yapacak ki başka köfte balık et yemesi de gerek
kocaeliden livanurvealpinannesi61 bir şeyi yememekle aynı psikolojide değil benim durumum ve şuan şükrediyorum çevremde senin gibi insan olmadığına bazen bazı şeyleri burnunuzun dikiyle bakmamanız gerektiğini anlarsınız bir gün umarım !
livanurvealpinannesi61 kocaeliden hanımefendi balık yemiyorum sevmiyorum diye çocuğuma yapmayacağım mı oğlumun değeri düşük çıktı doktor köfte balık ciğer et yemesi gerek dedi e bunları kim yapıp yedirecekti eşim asla yapmaz çevremde tanıdık kimse başka seçenek kalmayınca insan mecbur kalıyor malesef