tomvejerry Sadece anne sütü alıyor diş çıkardığı için iştahı sıfır o yüzden ek gıda yemiyor su veriyorum yinede niye kabız oluyor hiç anlamıyorum demir ilacindan dedim bıraktım onu hala kabız niye olur anneler
Derya0655 tomvejerry acaba kabız mı yoksa yeterli beslenme yapmadığı için mi kabızlık yaşıyor. Sadece anne sütü yeterli gelmiyor olabilir bağırsak hareketleri için