NeslihanBusra Hanımlar hediye alacağımda anlamadım benim oğlan 6 yasına gircek unutmuşum, tog yüksek olunca mı sıcak tutuyor düşük olunca mı ? 1.6 mı 2.5 mi olmalı
Damlanurrr NeslihanBusra evin isisina bağlı bu biraz birde bebeğin sıcağı sevip sevmediğine ben 1 tog kullanıyorum mesela odasının derecesi 20 ve sıcak seven bir bebek değil bir tog yeterli oluyor tog olayı sıcak tutma oranına göre yükseliyor 2.5 tog daha kalindir
Cansua NeslihanBusra tog yüksek olunca sıcak tutar. Ortalama ev sıcaklığı için 1.5 tog civarı idealdir. Google’a yazarsanız tablolar çıkıyor
Esoz1110 NeslihanBusra yüksek olunca sıcak tutuyor ev eğer 18-20 derece arasıysa 2.5 tog olur 20 derece üzerindeyse 1.6 olanlardan alabilirsiniz🌸