duyguanne Merhaba anneler önereceğiniz çekim gücü iyi bir elektrikli süpürge var mı memnun kaldığınız .
Metemommy duyguanne philips marathon xb9185 kullanıyorum çekiminden çok memnunum ama parçalarından hiç memnun değilim. Bir kere başlığındaki tekerlekler kırıldı , kısa süre sonrada kumanda kolu . Parçaları da baya pahalı
frappuccino duyguanne dyson v15 kullanıyorum ondan önce arçelik sessiz süpürge kullanıyordum, bel ağrılarım olduğu için çekim gücü aşırı fazlaydı mecburen değiştirdim yoksa çok iyiydi Arçelik süpürgem.