poyrazin_annesi6 bizede hastaneden gunde 5 6 defa yapıcaksın dediler yaptım ve hırıltıyı hemen geçirdi burun tıkanıklığınıda biz büyükler 1 2 defada humkurunce rahatlayamiyoruz bebekte ayni sekilde demişti o yüzden 5 6 defa yap yatmadan öncede izotonik su damlat dediler rahat nefes alır demislerdi birde basını yükseltin dahada rahat edecektir oğlum dogdugundan beri burun tıkanıklığı ve hırıltı hep vardı şükür şırınga sayensinde atlattı