Yalancipislikler Anneler bebeğim 9+12 aylık. 8+20 den beri emekliyor. Bikaç gündür biyerlere tutunup kalkıyor. Dün akşam mesela tutundu kalktı iki elini de bıraktı 5-6 saniye sonra düştü. Yürümek mi istiyor artık😀😀
Sedaalya Yalancipislikler oooo maşallahh erkenci bir bebiş 🤗 sıralama yapıyor mu ? 5-6 saniye ayakta duruyorsa eğer yakındır bence yürümesi. Koltuğa yaslayıp kendinizinde biraz uzaklaşıp onu yanınıza çağırın böyle böyle adımlamalarda başlar inşallah 🙏
Cinarabia Yalancipislikler yürüme sinyalleri😍 benim oğluşumda 8. Aydan beri bu şekilde ellerini bırakıp bekliyor ama adım yok henüz, sanırım halen hazır değil adım atmaya, bekliyoruz☺️ şuan 9+7
Gunesnil_23 Yalancipislikler 5 aylık benim bebiş ayaklarını diriyor sizinki diriyor muydu herkes erken yürüyecek dedi
Yalancipislikler Sedaalya yapıyor sıralama. Koltuğun bir ucuna koysam diğer ucuna kadar geliyor. Koltuğa tutunup kalkıyor. Örümceğine tutunup kalkıyor. Yakamı paçamı asılıp kalkıyor😅
Yalancipislikler Cinarabia maşallah seninki de erkenci 🤗 felaket hareketli asla bir dk durmuyor sanırım bide yürüse evi talan edecek 😀
Cinarabia Yalancipislikler emeklerken bile evi talan ediyor yürürse eğer evi uzaya çıkarır diye düşünüyorum 😂 genlerden miii burcundan mı sanırım her ikiside😅😅 sizin bebişiniz hangi ay doğdu?
Yalancipislikler Cinarabia evet aynen öyle benimki de emeklerken bile karnı kurt dolu ve herşeye aşırı meraklı. Nisan doğumlu koç burcu🤗
Cinarabia Yalancipislikler yaa birkaç gün arayla☺️ hangi ildesiniz? Ay bi de aynı il çıksak ne iyi olur🤭 enerjilerini birbirleriyle atarlar😄😄