seda_asan1 Kızlar üç ay önce uyuz oldu bebeğim kükürt kremi kullandık evce hepimiz. Tedavi bitti. Ara ara sağ ayak altı ve bilek kenarları kabarıyo su topluyo sonra geçiyo sonra yine aynı oluyo geceleri kaşınıyo ve ayakları yanıyo resmen sıcacık oluyo
seda_asan1 zehraenes böyle su topluyo iki üç güne geçiyo ama bu sürede gece çok kaşınıyo sonra geçiyo bi hafta falan sonra bi bakıyorum yine çıkmkş sizin de öyle mi
zehraenes seda_asan1 Evet ne yapsak gecmiyor sanki kafayi yicem bugün tekrar kafasinda cikti 2 tane evde yapmadigim iş kalmadı 2 haftadır ve ara sıra döküntüleri coğalıyo ben geceleri Zaditen veriyorum damla. Kaşıntısı biraz hafifliyor hastanede bile uyuz tedavisi gördük 1 hafta boyunca ama asla işe yaramadı bu son 4 aydır..
seda_asan1 zehraenes Dr bize tekrar kükürt e başlayın dedi bu son üç günlük sürmeniz bakalım geçecek mi😳