ftmglcvzc merhaba bizde bugün 3 aylık olduk ve başından beri çok ve tazzikli süt problemi yaşadım artık öyle kötü olmuştum ki ağlıyordum sürekli çünkü hem bebeğimle ilgilenmek hem uykusuzlık hem süt dolduğu için ağrı çekmek ve sağmakla uğraşmak hepsi beni çok yormuştu birde üzerine bir kez mastit oldum daha sonra göğüs yaralarıyla aylardır uğraşıyorum. Hepsi çok zordu benim için buzluğum süt dolu . Hep böyle gider ve sağım yaparım diye saklama poşetini de fazla fazla almışım kaldılar . Neyse demek istediğim benim kişi 2 buçuk aydan sonra sanırım düzeldi artık hiç sağım yapmıyorum sadece geceleri bebeğim uzun süre uyursa sütler taşıyor ve sırılsıklam oluyorum ve ilk emzirişimde de aşırı tazzikli oluyor onunla da ıslana ıslana baş ediyoruz onun dışında beni rahatsız eden yıpratan o ağrılı doluluk azaldı hiç sağma gereği duymuyorum artık . Fışkırarak gelme devam ediyor ama bebeğimi çok aşırı rahatsız etmiyor o da alıştı bana kalırsa