kubrayldz47 3 aylık bebek çizgifilm izlemez ki. Kötülük etme bebeğine izletme sakın. Dil gelişimi için faydalı değil. Biz günde iki defa kitap okuyoruz, parmak kuklaları ile konuluyoruz. Oyun halımız var. Müzik dinleme zamanımız var şarkılar söylüyorum kızım da yavaş yavaş ben söyledikçe ses çıkarıyor. Yüz üstü yatırıyorum günde iki defa. Masaj ve egzersiz zamanı yapıyoruz. Farklı dokularda şeyler dokunduruyorum eline. Bol bol konuşuyorum kucağımda gezdirip evin içinde her şeyi tanıtıyorum.