Ceren55 Kızlar bebeğim 18 aylık yürümeye başlayalı 1 ay oluyor ama çok düşüyor normal mi sizde nasıldı bir haftadır desteksiz kalmaya başladı yürüyor ama dengesini çok kaybediyor
Jsjshsh Ceren55 biz 12 aylıkken yürüdük ama dediğiniz gibi o kadar çok düşüyordu ki gözüm korkmuştu ama düşe kalka derler ya öyle de oldu bir süre sonra azalmaya başlıyor düşmeler şu an 16 aylığız hala tek yük düşüyor yani
Evaninanasi Ceren55 yürüyeli 3 ay oluyor ama hala ara ara düşüyor 😂ilk dönemlere göre bayağı azaldı ama
endoplazmikretikulumiste Ceren55 3 yalına kadar düşecek gitgide azalacak tabi ama 3 yaşında sonra düşmeyecek mi peki elbetteki düşecek ama bu genelde hızından dikkatsizliğinden olacak . Henüz vücut bütünlüğünü yeni hissediyor ve taşıyor çok normal