Birde huzursuzluk, belirgin bir rahatsızlık, karında şişlik gerginlik vb olmadıkça anne sütü ile 10 güne kadar normalmiş bence stres yapmayın yapar kakasını tam bağırsak düzeninin oturduğu sindirim sisteminin en çok adapte olmaya çalıştığı zamanlar bu zamanlar :)