Bebeğim 12 aylık. Dün üst dudak bağı alındı. Kanama olduğu için emzik vermeden uyuttuk. Biraz zorlandık ama uyudu. Bugün gündüz uykusuna yine emzik olmadan yatırmaya çalıştım eşim bebeğimiz ağlayınca bana kızdı. Çocukta travma yaratacaksın çok ağlıyor ver emdiziği dedi. Normalde de sadece uykuya yatıracağım zaman emzik veririm uyuyunca alırım 7/24 emzik kullandırmam. Doktorum 1 yaşına gelmeden bıraktırsan iyi olur demişti bir defa deneyip vazgeçmiştim çok zorlandığım için. Şimdi ailemin yanına gezmeye gelmişken biraktirayım dedim ama eşim destekçi olmuyor. Uyusun diye emzik verdirdi bana. Uyuyunca hemen aldım yine. İnternete yabancı ve Türkçe kaynaklar olarak baktım genellikle daha ileri yaşlar için tavsiyeler var. Şu an ona konuşarak anlatsam emzige veda falan edemez küçük. Direkt bıraktırsan travma olur diyor eşim. Kararsız kaldım. Bu arada kızım 2 ay mama destekli emdi sonra sütüm gelmeyince tamamen biberona döndük. Benim gibi bir durumda olup emzik bıraktıran annelerimizin tavsiyelerine açığım.