Artık kafayı yemek üzereyim kızım 3 ay 15 günlük 2.5 aylıktan beri mamayi zorla veriyorum asla biberonla almıyor siringayla aglata aglata yediriyorum çok üzülüyorum çok iştahlı bir bebekti çok içerdi beni emiyor ama 17 günde 200 gram almış banada çok az geldi fazlada uyumuyor ağlıyor biberon aventti lanshinons denedim onuda kabul etmedi ne önerirsiniz:((((