Güzel anneler merhaba
Bebeğim 7 ay 20 günlük hala emiyor. Ek gidaya başladık ama hep red ediyor. Mümkün olduğunca vermeye çalışıyorum.🤷
Gece hala ilk 3 aydaki gibi 2 saatte bir kalkıyor kendini tatmin edecek kadar emip uyuyor her uyandığında ağlıyor. Bir türlü bir çözüm bulamadım. Artık bünyem dayanmıyor. Ve haliyle sütüm de azaldı. Çalışıyorum ve sürekli uykusuzluk var ve bu durum iş ortamimi da etkiledi sürekli hata yapmaya başladım sürekli eleştiri aliyorum.
acaba gece mama versem mi diye düşünüyorum. Son ayda 200 gram aldı. Kilosu şu an 8.2 kg ve boyu 70 cm doğum kilosu 3.250 idi. Doktor kilosunun totalde iyi olduğunu söylüyor. Ve doktorumuz tamamen mama karşıtı.
Yorumlarınıza ve tecrübelerinize ihtiyacım var