Annemkuzum12 Iki cocugumda hasta burunlari cok fazla akiyorr Oksurmekden uyumadilarr Evde hava makinasi var hava versem olur mu ?
kiminoykusubu_ Annemkuzum12 Ventolin vermenize gerek yok. Sadece normal serum fizyolojik verin o rahatlatır. Soğuk buhar yani