ebraz Gecede sık sık uyanmaya başladı neden böyle oluyor anlamıyorum noramlde 11 de uyuturdum sabah 4 5 e kadar uyurdu ama artık saat başı uyanıyor ve ağlayarak dişten dolayımı acaba ? Sizde durumlar nasıl
frappuccino ebraz 4. Ay zor canım 1 ay kadar dişini sıkıcan maalesef. Benimki sürekli huzursuzdu sürekli mız mız 🤦🏻♀️