devinnis Arkadaşlar merhaba kızım doğdugundan beridir gözünün altında çizgi gibi morluk var çizgi gibi sadece bir gözünde siz daha önce yaşadınız mı nedendir biliyor musunuz acaba önemli bir durum mudur
emellee devinnis benim oğlumunda sol gözünün üstünde kırmızı leke vardı doğduğunda. Sarışın bebeklerde bu olabilir demişti doktorumuz☺️zamanla açıldı rengi 4.aya giricez