oylesinebiri_ gel, ver, vermem, al, annem, baba, dede, ananne, ada(arkadaşının ismi), abla, mama, emme, meme, havhav, miiiii(miyav) bu kadar sanırım 😂 bence normal 18 aydan sonra daha iyi oturuyor kelimeler ve kelime haznesi de çoğalıyor. Ne kadar kitap okursam okuyum ordaki kelimeleri bastırarak göstererek söylesem de çıkmıyo en azından hafızasına yer ediyor bana yeter günlük hayattan kelimelelerle devam 🥰