Merhaba. Oğluma tuvalet eğitimi başladım 3 yaş normalde beşiği vaf odamızın içinde onda yatırım dedim ama hiç yatmadı alışmış bizim yatağa geliyor illa ki. Gece mahvoldum indir kaldır en sonunda bez taktım 😞 bizim yatağımızda olmaz mı bu iş yani kafayı yicem. Yastığa sarılıyor ona çiş gelirse veya yorgana. Her şeye alez mi alıcam 😑