Merhabalar dün kızımı doktora götürmüştüm 10 aylık tam. 5 ay emdi sonra bıraktı bizde mama ve ek gıda şeklinde ilerliyorduk. 9.5 kilo 73cm doktor da boy kilo gayet güzel mama fabrikasyon ürün verme ek gıdayla devam et dedi. Başka bi doktor da en az 1,1.5 yaşa kadar mama içsin demişti. Hangisini dinleyeceğim 🫠