ecemh benimki de öyle 4 aylıkken bir anda kaka yapmamaya başladı 10 günde bir yapıyor rutin haline geldi. Bağırsak tembelliği. Yağ, damla, fitil her şeyi denedim lavman dahi yapıldı yine de düzene girmedi. Şimdi 7,5 aylık hala haftada bir kere yapıyor. Gazı oluşmamasına özen gösteriyorum sadece onun dışında bir rahatsızlık yaşamıyor