Merhaba arkadaşlar 3 ay kontrolü için sağlık ocağına gittiğimizde bebegin kafasında sivrilme başlamış düz yatır dedi. Fakat genelde sağa sola çeviriyor kafasını uzun süreli düz tutamıyorum. Böyle bir durum yaşayan oldu mu nasil duzeliyor mu neler yapabilirim?Kafa düzleştirici yastık varmış onereceginiz bir marka falan var mi?