Prensescik Test yaptım iki sefer yok geciktim ay bitecek ben hala olmadım aralığın 2.haftası olmuşdum enson hamilelik olsa çıkardı zaten değilim ilaç falanda içtim ana bu kadar geciktirmez bnce