BEbeğim 6 aylık öncesinde 2 aylıkken ve 3 aylıkken götürdüğümde geçici şaşılık dedi doktorlar iki gün önce tekrar götürdüm bir kaç ay boyunca diğer gözü kapatıp kayan gözü düzeltmeye çalışıcaz düzelmezse 1 yaşında ameliyat dedi doktor canım çok sıkıldı başına böyle birşey gelen varmı göz kapatma işlemiyle gözü düzelen var mı??