Hanımlar herkese merhaba öncelikle. Kızım 1 ay 9 günlük. Normalde 25-30dk emiyordu bazen 40 dakikayı buluyordu. Dünden beri 10-15 dk emiyor ve uyuyor. Gece zor uyandırdım emzirmek için . Uykulu halde 10 dk ve 15 dk emdi ama huzurlu uyudu. Fakat gece hiç bezini değiştirmedim çiş ve kaka normalde yapardı hep. Uzamış sarılığımız var o yüzden 1,5- 2 saatte bir emziriyorum hala ve biranda böyle az beslenmesi beni tedirgin ediyor sarılığı yükselir diye. Doyuyor mudur sizce? Doymayan aç olan bebek uykusunu bölüp ağlardı diye teselli veriyorum kendime bilemiyorum. Bir anda böyle emzirme kısalığı yaşayan var mı?