dün özelde serum yedim kendime geldim bi nebze ama bu gece de kızım(1) öksürmeye başladı sabah da kalktığında kustu ilerlemeden doktora götüreyim diyorum henüz tam iyileşmiş değilim nasıl yapacağım devlette ilgilenmiyorlar kızıma ne gibi bir şey verirler çocuğuna hastalığı geçen var mı?
bu arada doktor influenza dedi bağışıklık sistemim çöktüğü için hastalıklara çok açıkmışım kızımda diş döneminde bu ara o da bişey yemiyor galiba kendimden koruyamadım onu🤧🤧😭😭