Kızlar bebegım bir yaşında siz hep ek gıda organıkmı verıyorsunuz bır yasından sonra ben normal ne olsa verıyorım organık vermeme sartmı işk verıyordum sonra normal vermeye başladım.bıde bır yaştan sonra iştahı kesıldı az yıyo neyapmam gerekıuo bazen hiç yemıyo bile ağlıyo ağzına bıseu koyarken