irem066 Kızlar 11 gubluguz bebiş alttan çıkarıyor gazı sadece üstten masaj yapıyorum sırtını ovalıyorum arada çıkıyor arada çıkmıyor yeterlı olurmu arada ıkınıyor evde uykudada bılemedım ya
emellee irem066 alttan çıkardığı bağırsak gazı,üstten çıkardığı mide gazı. O yüzden maalesef sadece alttan çıkarması yeterli kalmıyor 😐
Abaegrk irem066 yeni doğduklarinda bebekler çok ıkınır bu rahatsız olduğu anlamına gelmez her zaman. Eskiler buna ete sıkınmak dermiş bebek kilo alırken yaparmış 😁 şimdi de vardır elbet bilimsel bir açıklaması
irem066 emellee evet ama vuruyorum ovuyorum çıkmıyor kızlar napayım bılemedım çok caresızım daha ufacık bebişim ya
irem066 Meri-Mel çok kusması yok mu emdıkten sonra şey yapıyor ama bazen kusuyor ama öyle yoğun degıl napmwm gerek bılmıyorum dün gece baya 2 tane çıkardı üstten sonra kustu hatta rahatladı çocuk bugün verdim sutumu vurdum ayaklarımı bısıklet yaptım karnını ovaladım sırttan pıs pısladım yok ama
emellee irem066 hafif hoplatarak evin içinde gezdirerek yapardık biz ilk günler ☺️ bir de annelerdense gaz çıkarma işlemini babaların yapmasını öneriyorlar anne o sırada stres hormonu salgılıyormuş bu yüzden çıkacak gazda çıkamıyormuş😂 ben uğraşır dururdum eşim aynısını yapıp 1dk da çıkarırdı 😂
rodinsmomm irem066 Bu yontemi deneyebilirsin. Dogdugu gunden beri bu sekilde cikariyoruz hem kendisi ogrenmis oluyor benimki suan 3 aylik, 40 gunlukten beri kendi cikariyor gazini. Dogdugu gun hastanede doktor gostermisti bu yontemi
isufumveben irem066 gaz çıkarma tekniklerini iyi öğrenin osman gonulal in ayrıntılı bir videosu var onu izleyin, 10 15 dk her emzirmeden sonra gaizni çıkarmanız lazım
Meri-Mel irem066 İşte o çok zor oluyor kızımda aşırı kusan bir bebekti ve gaz gep problem idi 8aya kadar da sürdü 😞
irem066 Abaegrk alla alla ılk defa duyuyorum ama uykusunda yapıyor sıpa bogazı acıcak diye korkuyorum yaa
Abaegrk irem066 bende hep o ıkındıkca gaz masajı yapar dertlernirdim bide ama gayet normalmiş sonradan öğrendim
irem066 Meri-Mel gazı çıkmıyor sırtını karnını ovalıyorum alttan oluyor üstten çıkmıyor napayım bılemedım kı
Abaegrk irem066 evet doktora da götürmüştüm oda bir sıkıntısı yok demişti. Ama ıkına sıkıla ağlayıp ayaklarını karnına çekip kızarıyorsa gaz sancısı oluyordu. Sadece hafif hafif ıkınmadan bahsediyorum ben ağlama falan yoktu yani