Bu damlayi kullanip memnun kalan var mi acaba ? Birde doktorun yazmasi gerekir mi yoksa kendi kendimize temin edip kullanabilirmiyiz ? Bebege ya da anneye bir dez avantaji var mi ? 25 gun oldu dogum yapali. Hala ayni miktarda geliyor sutum. Artiramadim bir turlu. Herseyi denedim son care bunu deneyeyim diyorum.. tecrubelerinize ihtiyacim var ..