Merhaba arkadaşlar şuan sabahın 05.50 si ve bir saatten fazladır ayağımsa uyutmaya çalıştığım bebem var. İki gündür geceleri ağlayarak uyanıyor uykuya direniyor kendini geriye atıyor sallarken. Mamasını içiyor kakası çişi de normal ateşi ishali falan yok sizce neden böyle yapıyor aranızda bebeği bu aylarda böyle olan var mı ne yapmalıyım