Merhaba arkadaşlar 3ay 15 günlük bir bebeğim var .. 15 gündür gündüzleri otur aya çalışıyor kendini kaldırıp iki büklüm oluyor .. artık geceleri uykusunda da uyur vaziyetteyken kalkmaya çalışıyor , kafasını sürekli sağa sola hızlı hızlı çevirip elleri ayaklarıyla tekmeler atıyor .. uyuyor ama uykusunda durmadan çırpınıyor … geve uykuları düzenliydi ama bu çırpınmalar başladığımdan beri daha sık uyanıyor … her kalktığında gazına bakıyorum ama gazı da yok .. deliricem artık bende panik oldum uyuyamıyorum hiç .. normal mi bu durum ??