yigidin_annesi1 benim bebeğim doğduğundan beri hırlıyordu ses telleri gelişmemiş daha demişti doktorumuz ya 9 ayda yada 2 yaşında geçicek dedi ve şuan geçti 2 gün sonra 1 yaşına giricek çok rahatsız oluyor insan uyuyamiyor o öyle hırlıyordu ki anlatamam her ay kontrole gidiyorduk ciğerlerine bakıyorlardı sizinde öyle olabilir demek için yazmadım sakın yanlış anlamayın sadece anlatmak istedim belki üşütmüş olabilir sırtına sıcak bı havlu ısıtıp koyabilirsiniz çok geçmiş olsun 🌸💞🙏