Simay-annesi İyi akşamlar 🤗 iki ayın sonunda ilk adetimi oldum ama normal adetim gibi değil çok fazla geliyor sezaryan doğum yaptım bu arada böyle olan varmıydı çok şaşırdım🤷🏼♀️
Ikrazumra19 Simay-annesi bilmiyorum canim benee sezeryan dogum yaptim ama 7 ay sonra adet oldum bi gorun doktora istersen
Seydameva Simay-annesi bende sezeryan oldum 40mın çıkmasına 1 hafta kala adet oldum ama doğum yapmadan öncekinin iki katı yani bence normal 🥰
Aysenur8996 Simay-annesi ben 6.ayda oldum. Inanilmaz fazlaydi. Hayatimda toplasan o kadar gelmemistir. Normalde 4 gun surerdi. Bu sefer sekiz gun kesintisiz oldu.
Kaveda Simay-annesi normal az ya da çok olabiliyor diye biliyorum 1 sene dizenizde olabilir sonra düzeliyor
Simay-annesi Aysenur8996 evet çok şaşkınım lohusalıkta böyle olmadı acaba dedim problem bendemi ama normalmiş demekki cnm 👍🏻☺️
Chngrytasln Bende doğum yaptıktan 3 ay sonra regl oldum normalde olduğumdan daha fazlaydı ve uzun sürdü bitmesi doktoruma sorduğumda normal demişti düzene girmesi bir yılı bile bulabilirmiş🤨
Kuzey-41 Simay-annesi ben doğum yaptığım gün adet olmaya başladım bugun 14gün oldu hala oluyorum ama az geliyor