Alpimm0 biz kullanıyoruz direk etkisini gözlemleyemedim açıkçası ama şu an hastalık bitmesine rağmen doktorumuz biraz daha kullanmamızı tavsiye etti. Hastalık bizde iki farklı şekilde seyretti çünkü. İlk olarak bronşiolit oldu hava ve antibiyotik kullanmamıza rağmen ciğerlere indi. Hastanede yattık iki gece üç gün damardan antibiyotik ve hava alımına devam etti. Hastaneden çıktık aradan zaman geçti daha da kötüleşti ikinci bir varyanta uğramış dedi doktor, sonrasında çok şükür düzeldi. 2 ocaktan bu yana çekiyoruz bizde 2-3 gündür iyiyiz. Çok geçmiş olsun size de 🙏 zor oluyor ama geçiyor.