Dilekkkk19 bana da olmuştu baya. Duşta masaj, düzenli sağım (süt gelse de gelmese de 15er dakika her iki göğsü de) ve antibiyotik ile geçmişti. Biraz sabırlı olmanız lazım. Bol bol emzirmeye devam edin. Benim göğüs ucum yaraydı bi de, çok zordu ama geçti sonra