Arkadaşlar 6. Ay için kahvaltı ve akşam öğünü tariflerinizi rica edebilir miyim ekran alacağım 🤭 ona göre alisveris yapcam bız tadimlarin çoğunu yaptık bu arada 5. Ayda başladık. Bi de kahvaltıda mesela besinleri ayrı ayrı ezerek mı vermeyi tercih ediyorsunuz yoksa karıştırıp püre yaparak mı 🤭