hbbplt o zaman şöyle söyleyeyim size. Atatürk mahallesi palmiye caddesi Fatih mahallesi tarafları güzel ben Atatürk mahallesindeyim sahile 2 dk yürüme mesafesi ve çok güzel çocuk parkı var nefes alabileceğin kocaman bir sahili var yürüyüş için yazın çok güzel aktiviteler oluyor festivaller oluyor konserler vs bende bekar iken Beykoz’da oturuyordum nasıl yaparım diye düşünüyordum fakat çok çabuk alıştım :)