Doktorlar olmaz diyor deli gibi kaşınıyor lezyonlari ben görüyorum bunlar inkar yolunu seçiyor psikolojik diyor ama korkar korka dokunuyorlar Allah aşkına ne geçiriyor bu lanet uyuzu ya hayvan ilacı kullanıyorum 3 gündür yapış yapış oldum bir nebze işe yaradı ama vücut azıcık boş kalsın dayanılmaz kasintilarim oluyor