Doğal yollardan yapabilceğiniz hiç birşey yok benim bebeğim 45 günlük solunum azlığıyla bu şikayetlerle hastaneye yattık rsv virüsü geçiriyormuş sizin gibi başlangıç burun tıkanıklığı ve solunumda hızlanma fark etmiştim öksürük kuru bir şekilde başlamıştı ben grip oldu sanmıştım ama bir kaç saat sonra çocuk halsizleşmeye az beslenmeye başladı hastaneye götürdüğümde solunumu çok düşüktü hemen oksijen cihazına bağladılar ventolin verdiler bir gün yoğun bakımda dört gün özel odada yattık ve inanın ne burun açmak ne başka birşey çözümü yok bebekler dört aylık olana kadar sadece burunlarından nefes alırlarmış bunun için çocuğun burnu sürekli açık olması gerek çünkü tek bir ihmale kesinlikle gelmez benim tek avantajım her saat serum fizyolojik yapmamdı zordu ama başardık siz yarını beklemeden direk hastaneye gidin bence